Nu slipper du uppfinna hjulet själv..
Få ett skräddarsytt ClickUp workspace uppsatt, helt enligt ditt företags individuella behov. Som bonus får du dessutom personligt stöd och hjälp att komma igång med både programmet och dina nya rutiner - under hela 12 veckor!
Det här får du
Genom att sätta upp effektiva system och rutiner i ClickUp kommer du förhoppningsvis bli mindre stressad och kunna fokusera på sälj och leverans (istället åt att fundera på vad 17 det var du skulle göra idag??).
Med ClickUp får du en visuell översikt över dina projekt och uppgifter, vilket gör det lättare att prioritera och planera sin tid. Du kommer att kunna se vad som behöver göras och när det behöver göras. Hej då missade deadlines!
Med ditt nya ClickUp workspace kommer du att ha en plats för det mesta i ditt företag. Det är så mycket mer än bara en att-göra-lista! Se det som ditt virtuella kontorslandskap där du samlar allt. Så slipper du leta sen...
Du slipper uppfinna hjulet på nytt och behöver inte ägna timmar på YouTube eller googlandes efter lösningar. Med min fleråriga erfarenhet av ClickUp bygger jag upp ett helt individuellt anpassat workspace åt ditt företag!
Din investering
15 000 kr + moms
inkl bokningsavgift
Det går också bra att delbetala
på tre månader á 5000 kr
+ 1000 kr bokningsavgift.
(Totalpris 16 000 kr för
delbetalning.)
Dessutom får du dessa bonusar!
Vi att träffas en gång i månaden för att planera din månad tillsammans och följa upp hur det gått. Dessutom har du tillgång till en privat kanal med mig där du kan ställa frågor under dessa 12 veckor. Denna accountability handlar lika mycket om stöttning i ClickUp som att skapa nya hållbara rutiner kring planering och struktur. Det sista jag vill är att du ska köra fast!
(värde 3 950 kr + moms)
ClickUp-klubben är för dig som någon gång kört fast med ClickUp och som velat ha någon att fråga, helst någon som pratar svenska, så att du slipper googla och leta runt i olika forum och ändlösa hjälpsidor... Du får ett års fritt medlemskap, med frågestunder och gruppcoachingar samt ett community online. Läs mer här.
(värde 1 990 kr + moms)
Så här går det till
Anmäl ditt intresse
Fyll i intresseanmälan längst ner på den här sidan.
Lära-känna-samtal
Du kommer att få ett mejl med inbjudan till att boka ett lära-känna-samtal med mig. Hitta en tid som passar i min bokningskalender och fyll i bokningsformuläret.
Vi träffas sedan 20 minuter på Zoom och går igenom dina behov och ser om den här tjänsten är rätt för dig eller ej.
Processkartläggning
Om vi båda tycker att vi är en match, så blir nästa steg att kartlägga ditt företags processer. Du får ett förberedelseforumlär som du fyller i, och sedan träffas vi igen på Zoom. Formuläret och mötet ger mig en tydlig bild av dina behov av struktur så att jag därefter kan sätta upp ditt företags ClickUp workspace.
Individuellt anpassat ClickUp workspace
Efter processkartläggningen avsätter jag en heldag där jag sätter upp ditt ClickUp workspace åt dig. Du behöver inte göra någonting! När jag är klar, får du en video där jag går igenom allt; förklarar hur det är tänkt och hur du ska använda det. Därefter får du boka upp ett nytt möte via Zoom, där vi tillsammans går igenom allt.
Uppföljning & accountability
Sedan startar dina 12 veckors uppföljning och accountability. Då kommer vi att träffas en gång i månaden för att planera din månad tillsammans och följa upp hur det gått, samt gå igenom eventuella frågetecken du har kring ClickUp.
Du kommer också ha tillgång till en privat chatt där du kan ställa frågor till mig under dessa 12 veckor - jag är tillgänglig där måndagar-fredagar 9.00-16.00.
Meningen med detta upplägg är att du ska få gott om tid att komma in i ditt nya verktyg ClickUp och att skapa nya hållbara rutiner kring planering och struktur - med mitt stöd.
I mitt eget sökande efter det "perfekta systemet"
... har jag testat nästan alla produktivitetsappar som finns... men sedan några år har jag hittat appen som fungerar allra bäst för mig: ClickUp.
Det är en molnbaserad projektlednings- och samarbetsplattform som är utformad för att hjälpa företagare som dig och mig (och våra team) att organisera och hantera våra arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. I appen finns massor med verktyg för att hantera projekt, tilldela uppgifter, följa hur det går samt samarbeta med varandra, internt i teamet och externt med kunder.
Det bästa med ClickUp är att det är en så flexibel app - perfekt för den som vill kunna se sina projekt och uppgifter på en mängd olika sätt. Och för den som vill jobba i en enda app, istället för i tio olika.
Jag började använda ClickUp 2018, tillsammans med teamet i min redovisningsbyrå. Vi jobbade helt på distans, utspridda i olika delar av världen, och behövde en plattform där vi kunde kommunicera och planera våra kunduppdrag. Idag hjälper jag företagare att sätta upp ClickUp efter sina unika behov. Jag är verifierad ClickUp-konsult och har idag hjälpt 30+ företag effektivisera sina processer med hjälp av ClickUp.
Dessutom brinner jag för entreprenörskap och har stor kompetens när det kommer till att driva företag! Så i mig har du inte bara stöd i ClickUp, utan även ett engagerat företagarbollplank. Jag vet att det kan vara överväldigande att implementera nya system, men med mig vid din sida, behöver du i alla fall inte kämpa själv.
/Maria, din ClickUp Coach
Så här säger mina kunder
Maria besitter en stor expertis i ClickUp. Med hennes pedagogiska förmåga har hon med små steg öppnat upp och fått mig att på ett värdefullt sätt planera och strukturera mitt företag med hjälp av ClickUp. Maria har mina varmaste rekommendationer.
Eva Svärd
Föreläsare, utbildare, författare
Alla dina mallar har besparat mig oändligt med tid istället för att jag skulle ha gjort det själv. Jag har betydligt fler saker på samma ställe nu än innan, vilket underlättar, då jag slipper leta. Att ha SOP:ar för det som jag gör återkommande sparar också tid.
Karina Svensson
Mindset mentor & coach